poniedziałek, 14 lipca 2014

Idealna sofa do salonu


Nie ma co się oszukiwać, ale większość z nas nie mieszka w willach i nie ma ich zaaranżowanych jak w drogim magazynie wnętrzarskim. Większość "szaraczków" mieszka w blokach (starych bądź nowych) lub w domach o powierzchni nie przekraczającej dwustu metrów. Jednak jest coś, co mają i ci z dużymi domami i ci, co mieszkają na osiedlu w czterdziesto metrowym mieszkanku. To sofa.

Mowa dzisiaj będzie o sofie, czy o kanapie, jak kto woli. Jedni mają rozkładaną, na wypadek gdyby trafili się jacyś nocujący goście lub dlatego, że sami na niej śpią. A jeszcze inni mają wypasioną sofę, która stoi na środku pokoju i w dodatku jest wielka.

Ja to bardzo lubię wielgachne sofy. Takie najlepiej narożnikowe, obite jakimś ciekawym i miłym w dotyku materiałem (najlepiej takim co to się z niego nawet wino wytrze, jeśli się rozleje). Ciekawe są modne ostatnio sofy modułowe. To praktyczne rozwiązanie, ponieważ można sofę sobie ustawić tak, aby idealnie pasowała do pomieszczenia. No i można sobie zawsze jakiś element później dokupić, jeśli zechce nam się takową sofę za czas jakiś powiększyć.

Dzisiaj pokażę Wam co fajnego ostatnio wypatrzyłam... Sofy w różnych rozmiarach. Od polskich i zagranicznych producentów.

Z półkami i z podpórkami. Po prostu cudo. Sofa Cartago z Mti Furninova.

Mój absolutny Number One! Sofa Teddy Bear marki Noti

W boskim turkusowym kolorze sofa Rucola marki Sits

Sofa Como naszej polskiej marki Etap Sofa

Znana pewnie wszystkim marka Muuto. Cudna, żółta sofa Rest Yellow

świetna marka HAY i sofa Mags Soft Divina

Pampas Sofa marki Eilersen. Taka dłuuuuga.

Autor: Tuśka
Fot. Materiały prasowe firm

13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepsza jest sofa z pierwszego i ostatniego zdjęcia, ale niestety metraż nie pozwala mi na posiadanie takiego cuda;(

    OdpowiedzUsuń
  2. wow... na żółta sofa genialnie pasuje do atmosfery atelier ^^ ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółta to mój faworyt, zdecydowanie! Ewentualnie szara, duża, z płaskim podnóżkiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje faworytki top nr 1 i ta w różowym pokoju:) żeby jeszcze były tak samo wygodne, jak dobrze wyglądaja...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 zdjęcie - ależ klimat! Te szyby, okienka... ten parkiet! Artyzm w czystej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie myślałam o sofach w ten sposób, ale faktycznie, b. podoba mi się spostrzeżenie mówiące o równości wobec sof i tym, że w jakiś sposób te jednoczą ludzi:). Też zastanawiam się nad sofami modułowymi, bo te pozwalają nadążyć nad zmiennymi potrzebami. Ze z fot zrobiły na mnie wielkie wrażenie, oj chyba przyspieszę swoją decyzję o zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie pierwsza jest najbardziej idealna! Przynajmniej do mojego salonu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o funkcjonalność to uważam, że pierwsza jak najbardziej. Natomiast patrząc na kolorystykę zdecydowanie ta żółta :) Pozostałe również są świetne, ale te dwie sofy najbardziej rzuciły m się w oczy :].

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe inspiracje. Najbardziej mi się podoba ostatnia, reszta też może być.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najciekawsza jest sofa z ostatniego zdjęcia, ale faktycznie trzeba mieć ogromną przestrzeń, żeby pozwolić sobie na coś takiego :) Ale wyobrażam sobie błogi relaks na niej... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na Twojego bloga, bo szukam inspiracji wnętrzarskich do nowego mieszkania :). Sofy z Twojego wpisu są po prostu przepiękne! :) Chyba najbardziej podoba mi się ta pierwsza, biała. Jest bardzo duża i na pewno bardzo wygodna. Ja natomiast do mojego mieszkania planuję kupić coś takiego jak tutaj - http://meblowiec.pl/sofy-kanapy-i-wersalki,c8.html. Nie wiem jeszcze którą konkretnie sofę, bo nadal się zastanawiam, ale może od razu wezmę jakiś komplet z fotelami. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sofa teddy bear dla mnie bomba. Uwielbiam takie mebelki. Jeśli lubisz takie klimaty to zobacz sobie takie sofy rozkładane nowoczesne

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...