wtorek, 29 października 2013

Wśród kuchennych, skandynawskich przyjemności

Mam kręćka na punkcie kuchni. Całkiem nie długo czeka mnie urządzanie tej domowej przestrzeni i mimo, że jej jeszcze nie mam, to już teraz oszalałam na punkcie kuchennych dekoracji.
To, że zachwyca mnie skandynawski styl nie powinno być niczym dziwnym. Z resztą, kogo on nie zachwyca? Jest przecież obłędny.
Uwielbiam takie spokojne i stonowane kolory, które przełamuje się soczystymi i czasem nawet dość krzykliwymi barwami. Lśniące kryształy, bajecznie wykończone sztućce, koszyczki najróżniejszej maści, haftowane ściereczki, wzory kwiatów i owadów i smukłe, piękne butelki.

Poniżej przedstawiam Wam troszkę rzeczy, które mnie urzekły. Wszystkie pochodzą ze sklepu internetowego Nordic House. Link do niego znajdziecie tutaj.
I powiem Wam, że na pewno z niego coś zamówię, kiedy już przyjdzie mi dekorować moją wymarzoną kuchnię. I powiem Wam coś jeszcze...na pewno będę miała problem, na co mam się zdecydować ;)
















A na koniec coś z zupełnie innej ( nie kuchennej) beczki :) Coś, co po prostu pragnę mieć w swoim domu... Jest taki czarujący.


Autor: Tuśka
via: nordichouse.co.uk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...