piątek, 6 grudnia 2013

Piątkowa niespodziewanka

Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam dzisiaj nominację od autorki bloga Gruszka w kompot, nominację do Liebster Blog Award.
Dziękuję, miło mi :)



Nigdy nie bawiłam się w takie zabawy, ale co mi tam. Zawsze można zrobić wyjątek...
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Jest także kolejny plus tego posta z nominacją. Dzięki odpowiedziom będziecie się mogli czegoś o mnie dowiedzieć :)

No to tak...

1. Czy w młodości pisałaś pamiętnik?

Oczywiście.  Mam je nawet do dzisiaj, jako wspaniałą pamiątkę mojej głupiutkiej młodości.

2. O czym nie należy pisać na blogu?

Jest wolność słowa. Każdy piszę o czym chce. Ja chcę pisać o wnętrzach więc też to czynię :)

3. Zamiast pisać bloga mogłabym...

Napisać książkę.... I tak z resztą ją kiedyś napiszę!

4. Gdybym wygrała w Lotto, to...

Kupiłabym mojej mamie i tacie domek pod miastem, przewiązałabym go czerwoną kokardą i dała im w prezencie.

5. Jakie są Twoje życiowe priorytety?

Moim największym życiowym priorytetem jest miłość. Chcę zawsze kochać i być kochaną.

6. Jaki jest Twój ulubiony sposób na wypoczynek?

Wygodna kanapa, książka Neila Gaimana, milusi kocyk i ogromny kubek rumiankowej herbaty z miodem.

7. Jakie jest Twoje ukochane miasto?

Oczywiście to, w którym mieszkam...czyli Białystok.

8. Co Cię wkurza?

Niemoc. Wkurza mnie strasznie, kiedy coś ode mnie nie zależy, a chciałabym by było inaczej.

9. Co Cię zachwyca?

Świat mnie zachwyca. To nieskończone piękno i moja największa inspiracja.

10. Co Cię ciekawi w innych ludziach? 

Ciekawią mnie ludzkie słabości.

11. Kto zostawia prezenty pod Twoją choinką ( np. Aniołek, Mikołaj, Gwiazdor)? 

No przecież to proste. Prezenty zawsze zostawia Święty Mikołaj ;)

To tyle o mnie. A poniżej pytania do nominowanych dalej :)

1. Jaki był powód założenia bloga?
2. Gdybyś miał/a zmienić temat swojego bloga to na jaki?
3. Gdzie szukasz inspiracji?
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
5. Co robisz by rozwijać swojego bloga?
6. O czym myślisz przed zaśnięciem?
7. Jakie są Twoje życiowe sukcesy?
8. Twój ulubiony dzień tygodnia to...
9. Co Cię relaksuje?
10. Jak dekorujesz swój dom na święta/
11. Co chciałabyś dostać pod choinkę?

A blogi nominowane to:

Nie mam zielonego pojęcia czy blogi, które wymieniłam są mniej czy bardziej odwiedzane. Wybrałam losowo :)

Pozdrawiam
Tuśka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...