wtorek, 15 stycznia 2013

Świat według Kartella


Kiedy słyszę "designerskie meble" to od razu mam na myśli markę Kartell. Głównie dlatego, że te meble są po pierwsze - tworzone przez najlepszych włoskich projektantów, a po drugie - są nie tylko nowoczesne, ale i funkcjonalne. Kartell to niesamowite koncepcje, poetyckie projekty i lekceważące formy. To współczesne produkty, które pokazują nam jakie wspaniałe eksperymenty można przeprowadzać na sztucznych tworzywach. Jakie mogą być wydajne i użyteczne jednocześnie. Markę Kartell tworzy zespół najlepszych, włoskich projektantów. Zawsze podpisują się pod nią nazwiska znane i cenione w dziedzinie architektury na całym świecie.
Pośród projektów marki Kartell znajdziemy wiele mebli. Stoły, kanapy i fotele, półki, a także akcesoria takie jak lampy czy dekoracyjne naczynia. Wszystko wykonane z plastiku, tworzyw sztucznych.
Zachwycają kształtem, kolorami, strukturą. Są nie raz dziwne, zdecydowanie odbiegające od standardowych kształtów mebli. Jednak to właśnie czyni je wyjątkowymi.
Mnie najbardziej ujmują krzesła. To piękno zamknięte w czystej formie.

VICTORIA GHOST projekt Philippe Starck

MAGIC HOLE projekt Philippe Starck with Eugeni Quitllet

COMEBACK projekt Patricia Urquiola

MADEMOISELLE projekt Philippe Starck

VICTORIA GHOST projekt Philippe Starck

MR. IMPOSSIBLE projekt Philippe Starck with Eugeni Quitllet

TOPTOP projekt Philippe Starck with Eugeni Quitllet

MASTERS projekt Philippe Starck with Eugeni Quitllet

AMI AMI projekt Tokujin Yoshioka



PAPYRUS projekt Ronan & Erwan Bouroullec

Autor: Tuśka
Zdjęcia: www.kartell.it

1 komentarz:

  1. Jakoś nigdy nie słyszałam o tych meblach i muszę powiedzieć, że niektóre z nich całkiem mi się podobają. Jednak mojego nowego łóżka od senpo.pl za nic bym nie zamieniła. Nigdy nie sądziłam, że będę mogła się tak dobrze wysypiać.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...