piątek, 21 grudnia 2012

prezent z pięknym wykończeniem

Zaczęło się. Do świąt zostały jedynie trzy dni i w ten właśnie weekend zacznie się wielkie zakupowe szaleństwo. Dla tych oczywiście, którzy nie kupili jeszcze prezentów pod choinkę. Wybrać odpowiedni prezent, który ucieszy obdarowanego to nie lada wyzwanie. Trzeba wiedzieć co ta osoba lubi, a najlepiej byłoby znać jej marzenia co do tego, co chciałaby znaleźć pod świątecznym drzewkiem. Jednak na tym się nie kończy, bowiem kupić to jedno, ale zapakować - to drugie. Często nawet bardziej problematyczne. Nasz upominek musi przecież zrobić oszałamiające wrażenie. W sklepach jest mnóstwo kolorowych papierów, torebek ze świątecznymi nadrukami, kokardek, wstążeczek, pudełek w każdym niemal rozmiarze. Jednak czasem chciałoby się...zaskoczyć. Opakować prezent tak, aby był jedyny w swoim rodzaju. Ja na przykład miło wspominam, jak wszystkie świąteczne prezenty opakowałam w beżowy, pocztowy papier. Przewiązałam je zwyczajnym sznurkiem, zaadresowałam w odpowiednim miejscu i na dodatek...nakleiłam na nie znaczki. Te prezenty zrobiły furorę i do dziś pamiętam miny moich braci, kiedy wyjęli paczuszki z pod choinki. Bezcenne :) Ja udawałam, że nic nie wiem i, że skoro są zaadresowane, to pewnie przysłał je Mikołaj ;)
Dlatego warto czasami wyjść poza ramy i opakować prezent tak, żeby moment jego otrzymania zapadł w pamięć na długo. Podsuwam więc troszkę ciekawych pomysłów. Sama też w tym roku kilka z nich zastosuję na pewno :)
Więc miłego pakowania !!!

Stare, szkolne atlasy mogą się przydać do opakowania prezentu dla miłośnika podróży.

Kawałek starej gazety i papierowa serwetka. Wysiłek niewielki, ale za to efekt wspaniały.

Dla muzyka. Prezent z "nutką" wyobraźni.

Cudne pomponiki na prezencie idealnie komponują się ze świąteczną, zimową porą.


Pysznie opakowane wino wprost od Świętego Mikołaja.

I każdy wie, który prezent należy do kogo :)









Z cyklu: jak samodzielnie wykonać piękne, multikolorowe kokardki na prezenty.

Dla taty, dla dziadka, a może dla chłopaka? W każdym razie takie opakowanie wskazuje na bardzo męski upominek.

Autor: Tuśka
Zdjęcia: Pinterest.com, Favim.com

1 komentarz:

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...