poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ciepło i błogo podczas kąpieli

Chyba każdy lubi ciepełko w łazience. Pamiętam, jak mieszkałam jeszcze z rodzicami to jednym z największych okropieństw było wychodzenie spod prysznica, bo w naszej łazience było jakoś wyjątkowo zimno :(
Brrr....

Teraz jest zupełnie inaczej. W mojej łazience jest podgrzewana podłoga i za każdym razem kiedy wychodzę z kąpieli to moje stópki stają na gorącej podłodze. A co wtedy czuję ja? Błoooogość!
Jestem piecuchem i nic na to nie poradzę.

A co byście powiedzieli na przestronną łazienkę, w której jest...kominek? Tak! Kominek. Bez różnicy czy standardowy czy w wersji bio. Jednak taki, który przyjemnie ogrzewa, wprowadza cudowny nastrój i jednocześnie genialnie wpływa na estetykę łazienki.

Ja jestem na tak! Oooooj tak.








Autor: Tuśka
via: digsdigs.com

2 komentarze:

  1. Łazienka na 6 zdjęciu mnie zachwyciła, ma niesamowity urok i górski klimat :)
    pomysł z kominkiem w łazience, w której jest wanna - fajny.
    Pozdrawiam ciepło :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...