wtorek, 24 września 2013

Weselny klimat...

Ostatnio niemal wszystkie moje koleżanki wychodzą za mąż. Tak się jakoś wszystko zbiegło w jednym czasie :) Temat ślubów, sukni, tortów i ozdób weselnych krąży więc wokół mnie praktycznie codziennie. Nie przeczę, ja także dostałam lekkiego kręćka na tym punkcie. Ponieważ mi osobiście marzy się ślub na powietrzu w wiejskiej i sielankowej scenerii, zaczęłam zbierać różnego rodzaju inspiracje na ten temat.
Wyobrażam sobie wesele w pięknej i potężnej stodole gdzieś pod miastem, soczystą zieloną trawę wokół, staw z gderającymi kaczkami, słońce i uśmiech każdego zaproszonego gościa.
Na uroczej polance stoi piękna, kuta z żelaza altanka opleciona delikatnymi, śnieżnobiałymi wstążkami z tiulu. Do altany prowadzi wąska ścieżka, po której kroczyć będą dumnie młodzi. Natomiast szanowni goście siedzący na drewnianych krzesłach opatulonych tymże samym pięknym tiulem i skrzętnie ułożonymi na siedziskach zamszowymi poduszkami, będą się wpatrywać z zachwytem na tych dwoje, którzy za moment powiedzą sobie nieśmiertelne "tak".

Trochę się chyba rozmarzyłam. Jeszcze tylko białych gołąbków brakuje ;) Oczywiście żartuję. Jednak jestem w pełni poważna co do tej wyjątkowej uroczystości odbywającej się na powietrzu.
Poniżej zamieszczam więc kilka niesamowicie urokliwych inspiracji. Kto wie, może teraz niejedna z Was się rozmarzy...












Autor: Tuśka
Zdjęcia: favim.com, pinterest.com

5 komentarzy:

  1. Rustykalny klimat na weselu jest bardzo często spotykany obecnie. Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj doskonale widać jak dodatki mogą wyeksponować wspaniale urok danego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rustykalny klimat jest dla mnie najciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wszystko wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...