wtorek, 24 września 2013

Weselny klimat...

Ostatnio niemal wszystkie moje koleżanki wychodzą za mąż. Tak się jakoś wszystko zbiegło w jednym czasie :) Temat ślubów, sukni, tortów i ozdób weselnych krąży więc wokół mnie praktycznie codziennie. Nie przeczę, ja także dostałam lekkiego kręćka na tym punkcie. Ponieważ mi osobiście marzy się ślub na powietrzu w wiejskiej i sielankowej scenerii, zaczęłam zbierać różnego rodzaju inspiracje na ten temat.
Wyobrażam sobie wesele w pięknej i potężnej stodole gdzieś pod miastem, soczystą zieloną trawę wokół, staw z gderającymi kaczkami, słońce i uśmiech każdego zaproszonego gościa.
Na uroczej polance stoi piękna, kuta z żelaza altanka opleciona delikatnymi, śnieżnobiałymi wstążkami z tiulu. Do altany prowadzi wąska ścieżka, po której kroczyć będą dumnie młodzi. Natomiast szanowni goście siedzący na drewnianych krzesłach opatulonych tymże samym pięknym tiulem i skrzętnie ułożonymi na siedziskach zamszowymi poduszkami, będą się wpatrywać z zachwytem na tych dwoje, którzy za moment powiedzą sobie nieśmiertelne "tak".

Trochę się chyba rozmarzyłam. Jeszcze tylko białych gołąbków brakuje ;) Oczywiście żartuję. Jednak jestem w pełni poważna co do tej wyjątkowej uroczystości odbywającej się na powietrzu.
Poniżej zamieszczam więc kilka niesamowicie urokliwych inspiracji. Kto wie, może teraz niejedna z Was się rozmarzy...












Autor: Tuśka
Zdjęcia: favim.com, pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...