poniedziałek, 27 stycznia 2014

Marokański sen

Maroko jest magiczne i wciągające. Z każdym krokiem chcesz więcej, każdy zakręt może okazać się zaskoczeniem, każdy nowy dzień niezapomnianą chwilą. 
Doświadczyła tego także właścicielka tego domu. Kiedy pierwszy raz przyleciała do Maroka, zakochała się w nim bez pamięci...
Wiedziała, że chce kupić tu dom i zamieszkać.
Swoje marzenia przeistoczyła w rzeczywistość, a cudownym owocem tego jest jej przepiękny dom, który jest absolutnym ukłonem w stronę marokańskiego stylu.
To kwintesencja tradycyjnych, marokańskich elementów połączona z nowoczesnością. 

Ja się zakochałam, a Wy?










Autor: Tuśka

7 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobały mi się okna w tych wnętrzach i te okiennice... cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie etniczne klimaty w mieszkaniach. Cieszę się, ze kultura Maroka jest zauważalna również w mieszkaniach europejskich.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimat jakich mało. Marokańskie standardy wspaniale przełamane i unowocześnione. Mówiąc krótko, mogę się wprowadzać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dom. Najbardziej podoba mi się miejsce do czytania zrobione na parapecie oraz sypialnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie jakoś nie przemawia taki styl, mimo że gustowny to taki nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie samo wyposażenie jest całkiem fajne i mi się osobiście podoba. Jednak jeżeli chodzi o sypialnię to wiem, ze tutaj nie ważny jest wygląd lecz komfortowy sen. Dlatego w salonie https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-poznan-polskie-meble/ postarałam się o to, aby dobrać sobie jak najlepszy materiał do spania.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...