wtorek, 10 grudnia 2013

Mróz koloruje błękitem

Z czym Wam kojarzy się mróz?
Mnie z mroźnymi kwiatami na szybie i z kolorem ....błękitnym :)

Zupełnie nie wiem dlaczego, ale taki lazurowy błękit pasuje mi do mrozu jak ulał. Może dlatego, że w bajkach niemal każda zamarznięta kałuża, jeziorko czy staw...w każdym razie tafla lodu...były jakieś takie niebieskie.
I tak mi się już utarło.

Czując potrzebę niebieskości w te święta postanowiłam poszukać ozdób w tym kolorze. 
I o to są !!!

Villeroy&Boch oczarował mnie w tym roku doszczętnie :)

Ujęły mnie do reszty podstawki śnieżynki, ceramiczne choineczki i urocze renifery.
Nie zabrakło oczywiście odświętnej bieli oraz słodkich, pierniczkowych ozdób...
Ogólnie inspiracje oceniam na piątkę z duuużym plusem!








Autor: Tuśka
via: mat. prasowe Villeroy&Boch

3 komentarze:

  1. ta zielona choineczka w białym wnętrzu.... ah!

    OdpowiedzUsuń
  2. i rzeczywiście mroźne stylizacje, za oknem zimnica, a w domu styóweczka :)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...