środa, 6 listopada 2013

Biel, przestrzeń i dodatki

Przedstawiam Wam dom, który od progu tętni życiem. Dom, w którym chłodna biel ścian za nic nie odbiera ciepła, jakie się w nim unosi. Przestrzeń tak banalną, że aż doskonałą.
Widać na pierwszy rzut oka, że to miejsce to spokojna przystań, gdzie wszelkie problemy zostawia się za drzwiami.

Ogromnie ujęło mnie połączenie barw. Z jednej strony nieskazitelna biel, która chłodzi pomieszczenie, a z drugiej, ciepła tonacja drewna, która dodatkowo dodaje temu wnętrzu niczym nieskażonej naturalności.
Dodatki, które plączą się po kątach domu, zdają się być pamiątkami z najróżniejszych zakątków świata. Stolik niczym taca w marokańskim stylu, kolorowe, plecione dywaniki.

Przyglądając się tym niezwykłym fotografiom odniosłam także wrażenie, że to przestrzeń ludzi żyjących w zgodzie z naturą, którzy niczego nie ukrywają i są otwarci do ludzi.
Chociażby dlatego, że sam dom niczego nie skrywa. Wszystko jest na wierzchu, ustawione w ich własnym, wypracowanym porządku.

To bardzo ciekawa przestrzeń, która emanuje ciepłem i miłością. Dom, który zaprasza. Dom, który pozwala poczuć się jak u siebie :)


Brak drzwi między pokojami i przeszklone wyjście na podwórze dają wrażenie nieskrępowanej przestrzeni.






Prosto i banalnie...ale dekoracyjnie zawieszone ubrania.


 Kuchnia, która niczego nie ukrywa. Prosta i niezwykle przyjazna.


Autor: Tuśka
via: www.lonngrenwidell.com/photos/udji

11 komentarzy:

  1. Według mnie fajnym dodatkiem do każdego wnętrza będzie nie duży stolik konsolowy. Stoliki konsolowe https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/stoliki/stoliki-konsolowe-1792.html są znacznie mniejsze od innych tego typu mebli, dzięki czemu idealnie wpasowują się do wszelkich pomieszczeń. Ergonomiczny, nie wielki kształt ma wpływ na ich szerokie zastosowanie oraz funkcjonalność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że mały stolik jest bardzo przydatnym i pomysłowym elementem wyposażenia wszelkiego rodzaju wnętrz. Ja zdecydowałam się ostatnio zakupić na https://duka.com/pl/ nie duży stolik składany do mojego salonu, przy którym mogę w spokoju napić się herbaty lub też poczytać gazetę. Dzięki niewielki kształtom mebelek z łatwością można przetransportować w każde miejsce w domu.

      Usuń
  2. Osobiście bardzo lubię białe kolory w domu jako wyposażenie wnętrz i tak również sama mam urządzone mieszkanie. Ostatnio nawet kupiłam bardzo ładną sofę i fotel http://www.decotrendy.pl/meble-all-in-one-jak-wybrac-fotele-na-co-dzien-i-do-wypoczynku/ dzięki której udało mi się już całkowicie zaaranżować moje mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie białe meble i biały kolor ścian wydaje mi się, że jest cały czas w modzie i po prostu wygląda fajnie. Jednak samo umeblowanie to już kwestia gustu i ja korzystając z http://www.greenstyl.pl/5-rzeczy-na-ktore-warto-zwrocic-uwage-wybierajac-meble-do-salonu/ wiedziałam, że z pewnością mój salon będzie bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie biało jest właśnie w sypialni i chyba najbardziej lubię ten kolor. W sumie ostatnimi czasy był remont i na taki się kolor zdecydowałam. Do tego kupiłam nowe łózko https://senpo.pl/lozka/ i myślę, że to był właśnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam właśnie teraz wszystko praktycznie w kolorze białym i jak na razie bardzo mi się to podoba. W szczególności, ze moja przestrzeń jest dość małą więc jak czytałem http://www.developersi.pl/aranzacja-malej-przestrzeni-podpowiadamy-na-co-zwrocic-uwage/ jest kilka kwestii na które należy zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie takie rzeczy są bardzo ważne i ja również jestem zdania, że niezwykle istotną kwestią jest to aby również wiedzieć jakie meble do wnętrz wybrać. Jak dla mnie świetną opcją jest to co mają w sklepie https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i myślę, że każdy z nas znajdzie tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór odpowiedniego systemu klimatyzacji to klucz do optymalnej wydajności i oszczędności energii. Na stronie https://klimatyzacja-poznan.pl/ można znaleźć wiele różnych modeli i marek, które spełniają różne potrzeby i budżety. Niezależnie od tego, czy szukasz klimatyzacji centralnej, przenośnej, czy jednostki okiennej, znajdziesz tam wszystko, czego potrzebujesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy moja zmywarka przestała działać, zacząłem desperacko szukać profesjonalnego serwisu do naprawy. Na szczęście trafiłem na https://serwisagd-technik.pl/naprawa-zmywarek-wroclaw/. To naprawdę doświadczony zespół specjalistów, którzy szybko zdiagnozowali problem i dokładnie naprawili moją zmywarkę. Teraz działa jak nowa, i jestem im bardzo wdzięczny za profesjonalną obsługę.

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzisiejszych czasach, gdy na rynku dominuje produkcja masowa, trudno jest znaleźć usługi rzemieślnicze, które wciąż trzymają się wysokich standardów jakości i indywidualnego podejścia do klienta. Moje poszukiwania zakończyły się, gdy odkryłem https://kacprzak-stolarz.pl/. Firma ta wykonała dla mnie szereg niestandardowych mebli, które idealnie wpasowały się w przestrzeń mojego domu. Każdy etap pracy, od projektu po wykonanie, był prowadzony z największą dbałością o detale. Jestem pod wrażeniem zarówno kunsztu, jak i profesjonalizmu zespołu, co sprawia, że z całego serca polecam ich usługi.

    OdpowiedzUsuń
  10. To ładne połączenie kolorów, będzie to ładne miejsce do tkania roślin. Zastanawiam się, czy wnętrze z taką ilością drewna nie potrzebuje nawilżacza jak deerma? Żeby wszystko wyglądało równie pięknie

    OdpowiedzUsuń

Chcesz podzielić się swoją opinią? Dodaj komentarz...